رقبای نشریه شیءگرایی مدار

  • یوسف مهرداد

دیشب بخشی از مقالات شماره نخستین نشریه را انتخاب کردم و امروز در اختیار خانم مهندس بزرگی قرار دادم تا زحمت قرار دادن آن در نشریه و انجام کارهای لازم (به اصطلاح فنی: چرخه نشر)تا مرحله انتشار را انجام دهند.
خانم مهندس که از توسعه‌دهندگان نرم‌افزار نشریه هستند از بس پی‌گیر و متعهداند که من به دلیل کندی انتخاب مقالات، واقعاً شرمنده ایشان می‌شوم.
امروز آقای مهندس هادی که از اعضای تحریریه نشریه هستند، سراغ مقالات انتخاب شده و نیز زمان انتشار نشریه را می‌گرفتند. انشاءالله تاریخ انتشار اولین شماره نشریه شیءگرایی مدار به زودی اعلام خواهد شد.
از افتخارات نشریه هم اینکه نیوشا که علاوه بر پشتکار و علاقه و شاگرد اولی دانشگاه، تجربه خبرنگاری دارند، قبول زحمت کردند و برای همکاری با نشریه اعلام همکاری نموده‌اند. از ایشان بسیار سپاس‌گزارم.

با خانم دکتر تقی‌یاره که بنده افتخار شاگردی‌شان را دارم، صحبت کردم و ایشان با همه مشغله‌شان در دانشگاه تهران، قبول زحمت فرمودند تا لیست مقالاتی را که دانشجویانشان در دروس CRM و ITM کارشناسی ارشد ارائه می‌دهند، پس از ارزیابی در اختیار ما قرار دهند تا در دو نشریه مستقل به همین نام‌ها منتشر گردد. دست خانم دکتر درد نکند.

با آقای مهندس عسگری هم صحبتی داشتیم و ایشان هم پیشنهاد انتشار نشریه‌ای در زمینه مهندسی صنایع داشتند و من هم استقبال کردم. قرار شد ایشان مدیریت این کار را به عهده بگیرند.
امیدوارم اثربخشی‌اش این کارها هر چه زودتر همه ما را خوشحال و راضی نماید.

با نشریاتی که اسامی آنها را عرض کردم به نظر می‌رسد که نشریه شیءگرایی مدار با رقبای جدی و سرسختی روبرو است.

https://bibalan.com/?p=974
یوسف مهرداد

یوسف مهرداد


کانال تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای خروج از جستجو کلید ESC را بفشارید