جلد دوم کتاب اصول و روش کاربردی اسکرام در دسترس علاقه‌مندان

  • یوسف مهرداد
اصول و روش کاربردی اسکرام - جلد دوم

اصول و روش کاربردی اسکرام – جلد دوم

باخبر شدم که جلد دوم کتاب “اصول و روش کاربردی اسکرام” توسط انتشارات اشراقی در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است. پس از ماه‌ها تلاش جانانه‌ در کنار یک تیم سه نفره، از شنیدن این خبر در پوست خود نمی‌گنجم. خوشحالم که یکی دیگر از برنامه‌هایم به سرانجام رسید.

نقشم در تیم ترجمه، مانع از آن است که بتوانم آن طور که شایسته‌ی این کتاب وزین است درباره‌اش بنویسم و فقط به این جمله‌ی مارتین دِووس بسنده می‌کنم که «به نظر من کِنی روبین موفق شده است تا کتابی بنویسد که هر کسی که با توسعه‌ی اسکرام سر و کار دارد باید آن را بخواند! او هر چیزی که لازم است شما درباره­ی اسکرام بدانید و حتی فراتر از آن را نیز در این کتاب ارائه کرده است.»

با توجه به موضوعات بررسی‌شده در جلد دوم، شک ندارم که این کتاب، راهنما و راهگشای بسیاری از تیم‌ها و شرکت‌های ایرانی خواهد بود.

بار دیگر از عزیزانم علیرضا اسماعیلی، مریم معصومی‌راد، یاسر کازرونی سپاسگزارم و برای آنها بهترین‌ها را آرزومندم.

گزیده:
ندارد.

آدرس سفارش کتاب:

* انتشارات اشراقی، سفارش آنلاین؛ آدرس: خیابان انقلاب، مقابل دبیرخانه دانشگاه تهران، نبش خیابان اردیبهشت، بازارچه کتاب، پلاک ۶، ۶۶۴۰۸۴۸۷

* شهر کتاب آنلاین، سفارش آنلاین.

https://bibalan.com/?p=1498
یوسف مهرداد

یوسف مهرداد


کانال تلگرام

نظرات (2)

wave
  • هومن نوریان

    ۲۰ دی ۱۳۹۵ در ۲۱:۳۹

    بسیارعالی. خداقوت و خسته نباشید عرض می کنم خدمت تیم ترجمه و نشر این کتاب وزین. مدتهاست که منتظر جلد دوم این کتاب بودیم و همین امروز همزمان با انتشار این خبر آن را با کمال مسرت از وبسایت انتشارات اشراق خریداری نمودیم. برایتان بهترینها را آرزومندیم.

    پاسخ
  • معرفی کتاب اصول و روش کاربردی اسکرام (جلد دوم) | پارس آنالیست

    ۲۷ دی ۱۳۹۵ در ۱۳:۱۳

    […] و مترجم کتاب در زمینه های مهندسی نرم افزار به تازگی جلد دوم کتاب اصول و روش کاربردی اسکرام را انتشار داده اند. این کتاب که قبلا جلد اول آن توسط […]

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای خروج از جستجو کلید ESC را بفشارید