قصه‌ی یک قصه: رعنا استوری (قصه‌ی رعنا) – بخش اول

  • یوسف مهرداد

در سریال محبوب بازی تاج و تخت (Game of Thrones) در قسمتی که سامول تارلی به همراه گیلی و فرزندش کتابخانه سیتادل را در اولدتاون ترک می‌کند جمله‌ای را با خودش زمزمه می‌کند: خسته شدم از بس موفقیت دیگران را در کتاب‌ها خواندم.

جمله‌ی سامول بسیار تکان‌دهنده و انگیزه‌بخش است به ویژه برای کسانی که می‌خواهند برگی به تاریخ بیفزایند که در مورد خودشان باشد.

داستان “رعنا استوری” از آن داستان‌هایی است که به تنهایی پتانسیل یک کتاب پرفروش، یک فیلم پرمخاطب و یک برنامه‌ی انگیزشی را دارد. وقتی به یاد رعنا استوری و خاستگاه آن می‌افتم بی‌اختیار میخ‌کوب می‌شوم و می‌مانم که چگونه انگیزه و تلاش یک عده بی‌ادعا می‌تواند خلاقیت‌های بزرگی را رقم بزند. من متحیرم از این همه شگفتی!

در این باره بیشتر خواهم نوشت، ولی اجازه بدهید در همین ابتدای این نوشتار چند قسمتی، تشکری نمایم از انسان‌های بی‌ادعایی که توانسته‌اند قصه‌ی خودشان را در تاریخ بنویسند:
رعنا جعفری، علیرضا اسماعیلی، حسین جلیلی، رایان جعفری، جمال هاشمی، سینا نصیری امیربنده، مژگان چیت‌ساز، محسن ترسلی، یاسر کازرونی، ندا توحیدفر، سیدعلی هاشمی، امید علیزاده، یونا جاسبی، بهار اسماعیلی، مهراد کازرونی، سمانه ملکی، کوثر کلاهی، علی صبح‌خیز.

گزیده:
تمام رویاهای ما می‌توانند محقق شوند اگر ما شجاعت دنبال کردن آنها را داشته باشیم. والت دیزنی

https://bibalan.com/?p=2502
یوسف مهرداد

یوسف مهرداد


کانال تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای خروج از جستجو کلید ESC را بفشارید